Klantenservice

Betaalmethode

Vooraf betalen, uw bestelling wordt nog dezelfde dag door ons verwerkt!

Veilig via IDEAL betalen op www.zuilenonline.nl
Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd en gemakkelijk online aankopen doen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren-omgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Selecteer dan iDEAL als betaalmethode en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.

Ook kunt u afrekenen met de volgende betaalmethodes:
– iDEAL;
– Creditcard.

Bestellen en leveren

Bestellen

In onderstaande stappen wordt beschreven hoe het bestellen via www.zuilenonline.nl in zijn werk gaat.

  1. Als u een artikel heeft gekozen, klikt u op de knop ‘in winkelmand’ onder het artikel. Het artikel wordt toegevoegd aan de winkelwagen rechtsboven aan de pagina. Winkel verder of ga naar de winkelwagen om af te rekenen.
  2. Winkelwagen: rechtsboven op de website bevindt zich de winkelwagen. Als u hier op klikt, ziet u de artikelen die u in de winkelwagen heeft geplaatst. U kunt hier uw bestelling nog wijzigen. Klik op de button ‘doorgaan naar afrekenen’ om verder te gaan naar ‘Overzicht en Afrekenen’.
  3. Afleveradres/aflevermethode: vul uw persoonlijke gegevens in, zodat wij de bestelling correct kunnen afleveren. Selecteer uw gewenste verzendmethode en klik daarna op ‘volgende’.
  4. Betaling: voor de betalingsafhandeling maken wij gebruik van betaalprovider Mollie. Dit om een veilige afhandeling van uw bestelling te waarborgen. Kies uw gewenste betaalmethode en wijzig eventueel uw factuuradres. Rond daarna de betaling af.
  5. Bestelling afronden: u ontvangt een bevestiging van uw bestelling. Indien de status van uw bestelling wijzigt, wordt u op de hoogte gehouden.
Levering

Verzenden van een bestelling
Wij verzenden onze artikelen via Transmission. Bestellingen van artikelen die voor 12.00 uur bij Zuilenonline.nl binnen komen en zijn betaald. Worden nog dezelfde dag per Transmission verstuurd. Je bestelling wordt dan de volgende dag bezorgd. Bestelling(en) na 12.00 uur worden een dag later bij je thuisbezorgd.

Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?
We geven een pakket ter bezorging aan Transmission. Transmission verzendt een bevestiging per e-mail zodra de bestelling verzonden wordt. Je krijgt de beschikken over een Track & Trace code van Transmission, zodat je kunt zien waar de zending zich bevindt.

Verzendkosten

Verzendkosten binnen Nederland en België
Desinfectiezuilen en pakketten boven de 10kg worden verzonden door transmission. Hiervoor rekenen wij 17,50 verzendkosten.

Verzending buiten Nederland en België
Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland en België? Dan gelden de daarvoor geldende verzendkosten van Transmission. Deze transportkosten kan je per mail bij ons aanvragen: info@zuilenonline.nl.

Retourneren

Kan ik mijn artikel bij Zuilenonline.nl retourneren?
U kunt artikelen altijd retourneren. Dit geld voor alle artikelen. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra u de bestelling ontvangen hebt. Het gehele bedrag exclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden. De kosten van de retourzending zijn wel voor rekening van de klant.

Om een retourzending aan te vragen of als u een artikel beschadigd hebt ontvangen, meld u de retourzending aan via info@zuilenonline.nl retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Zuilenonline.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Krijg ik het betaalde bedrag automatisch teruggestort als ik een artikel retourneer?
Als u de bestelling al betaald hebt, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet betaald heeft, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Wanneer het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt.